کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..
۰۳/۲/۲۸ _ ۲۲:۱۹

کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..

کتابچه جادویی

یه وقتایی هست که خیلی احساس خستگی میکنی .. اون زمان  تمامی رویاهات رو فراموش میکنی و .. بیخیال من چی میتونم بگم اصلا. بهتره به موسیقی پناه ببرم! ترانه forgotten hops از گروه آناتما رو انتخاب کردم..فوق العادست. من موسیقی راک رو به تمامی سبک ها ترجیح میدم. شاید بعدا براتون درباره راک صحبت کردم شایدم نه!

  • ترجمه آهنگ رو در ادامه مطلب قرار دادم
 

کاور ساخته شده توسط دوست عزیزم مهدی

هى تویى که دارى تو پوسته ى الکلى خودت مى پوسى
و به دیواره هاى ذهن مستت مى کوبى
تا حالا از خودت پرسیدى چرا تنها گذاشته شدى؟
همون طور که قلبت سرد تر و سردتر شد, و در آخر به سنگ تبدیل شد…

آیا من تو رو به خاطر رویا پردازی تنبیه کردم؟
آیا من قلب تو رو شکستم و گریان رهایت کردم؟
آیا تا به حال شده که به فرار فکر کنى؟
هیچ وقت به فرار کردن فکر نکن…

فراموشی حزن انگیز,
امید هاى فراموش شده در قبر تنهاى وجودت خاک شدند…
فراموشی حزن انگیز,
به یاد بیار قبل از اینکه قلبتو قفل کنى چگونه بودى…

آیا من تو رو به خاطر رویا پردازی تنبیه کردم؟
آیا من قلب تو رو شکستم و گریان رهایت کردم؟
آیا تا به حال شده که به فرار فکر کنى؟
هیچ وقت به فرار کردن فکر نکن…

 

  • شکور

نظرات (۳)

۰۳ آبان ۹۹ ، ۰۹:۱۴

اوه اهنگش خوب بود

جدا از این که راک دوست نداشتم این خوب بود

):

شکور
۳ آبان ۹۹، ۱۱:۴۰پاسخ:
همین که از این خوشت اومد بازم شکر :)
چه سبکی بیشتر گوش میدی؟
۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۰

سلام.

چه خوبه.

شکور
۱ آبان ۹۹، ۱۸:۱۲پاسخ:
سلام. ممنون از توجهت ☘️
این گروه کاراش عالیه 
۰۱ آبان ۹۹ ، ۰۱:۱۱

لایک داری 💜

شکور
۱ آبان ۹۹، ۱۱:۱۳پاسخ:
خرابتیم رفیق💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کتابچه جادویی

سلام. خوش آمدید
در این وبلاگ از تاریکی های ذهن گرفته تا زیبایی های دنیا و سرانجام عشق را مینویسم. زشت یا زیبا بودنش بپای تفسیر شما. ممنونم که نظرتون رو با من به اشتراک میذارین..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب