کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..
۰۳/۱/۱۰ _ ۱۴:۰۷

کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..

کتابچه جادویی

باز هم شب شد و من خسته از این قوم در عجبم

گویند که گویی من از همه عالم بیخبرم

خیاما بیا و امشب ساقیه من باش

مدهوشم کن از این مِی که من همه عالم را در به درم

مرا گویی مِی نوشم که ندانم زکجا آمده ام

خوش باشم که ندانم به کجا خواهم رفت

مینوشم و مینوشم و از باده ات مستم

چه خوشم من که در این راه با تو همسفرم

در رهه عشق میسوزم و میسازم ای دوست

هیچ هم گله ای نیست گر دنیا همه اش هیچ باشد

تو فقط پر کن جامم را ، که این نیز میگذرد

  • شکور

شعر

متن

نظرات (۴)

۰۹ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۳

سلام سلام سلام

چقدر زیبا بود

شکور
۱۰ آذر ۹۹، ۱۲:۴۶پاسخ:
سلام 
لطف داری دوست خوبم
۰۷ آذر ۹۹ ، ۱۸:۰۴

بیخبریه،  از کجا آمده ام و 

به کجا خواهم رفت،

خودش نعمتی است ، زیرا 

اگر پرده کنار رود ،به قول معروف 

نه تو مانی و نه من 

مائیم و می و مستی در میکده ی هستی 

شکور
۷ آذر ۹۹، ۱۸:۴۵پاسخ:
قطعا همینطوره دوست عزیز
و فقط این پرده زمانی کنار خواهد رفت که ما آماده دیدن حقایق باشیم 
به امید همون روز :)
۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۲۲

تلخ ترین و شیرین ترین کلمه همین میگذرد هست -__-

شکور
۴ آذر ۹۹، ۱۲:۰۹پاسخ:
:)
۰۳ آذر ۹۹ ، ۲۳:۳۵

این نیز می‌گذرد... 

شکور
۳ آذر ۹۹، ۲۳:۳۷پاسخ:
میگذره.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کتابچه جادویی

سلام. خوش آمدید
در این وبلاگ از تاریکی های ذهن گرفته تا زیبایی های دنیا و سرانجام عشق را مینویسم. زشت یا زیبا بودنش بپای تفسیر شما. ممنونم که نظرتون رو با من به اشتراک میذارین..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب