کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..
۰۳/۲/۶ _ ۱۱:۳۵

کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..

کتابچه جادویی

زمین نو >> موضوع: زندگی ( حضور داشتن)

به راستی زندگی چیست؟ زندگی را جز "بودن" نمی توانم معنا کنم. در ذهنم مدام حرف ها میپیچد اما قلبم سکوتی را بر پا می کند. گاهی کلافه می شوم از هر آنچه میبینم. عاشقانه ای را آرزو میکنم. برای دیدنش سال هاست که چشم هایم را میبندم. شاید زندگی همین است. دوست من، زندگی را هیچگونه تفسیر نکن. هیچ محدودیتی نمیتواند وجود داشته باشد. بد و خوبی وجود ندارد.

اگر طالب آرامش و آزادی هستی باید رها کنی. غم و شادی را رها کن. وابسته به هیچکدومش نباش. برای حضور داشتن تو به هیچ چیز نیاز نداری. حضور داشتن یعنی رها بودن از گذشته . یعنی رهایی از ترس. رهایی از نگرانی ها برای آینده ای که نیامده! قانون بالن را شنیده ای؟ برای بالا رفتن و پرواز کردن نیاز داری که سبک شوی. هر چیزی که بدردت نمیخوره را رها کن . بارهای اضافی را دور بریز و شجاعانه حضورت را به زندگی اعلام کن

  • شکور

نظرات (۳)

۰۶ دی ۹۹ ، ۱۵:۳۵

بله کاملا درست میفرمائید،  

باید زندگی را تحت کنترل بگیریم 

نه اینکه اسیر زندگی باشیم ،

شکور
۶ دی ۹۹، ۲۱:۳۳پاسخ:
🙏🌹
۰۵ دی ۹۹ ، ۲۳:۵۸

سلام ، قسمت دوم این متن از جائی که باید رها کنی .... نظریه ی بعضی از عارفان هست که معتقدند برای گنج حضور باید از همه چیز پاک و رها گردی ، 

ولی فکر میکنم در زندگی معمولی و متداول فعلی ما همان سخن ویوین کومور بیشتر صدق می‌کند 

شکور
۶ دی ۹۹، ۱۰:۳۷پاسخ:
سلام، درست میفرمایید
منظور زندگی در لحظه حال هستش و وابسته نبودن به هیچ چیز.
من فک میکنم گفته کوموری هم همین معنی رو میده. کنار اومدن رو میشه همون رها بودن دونست. آدمی که نتونه کنار بیاد یجوری زندگی اسیرش میکنه. نمیدونم دارم درست میگم یا نه !
۰۱ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۸

زندگی سریع دویدن،بالا و بالاتر رفتن نیست،زندگی توانایی کنار آمدن و جستن است. 

ویوین کوموری 

شکور
۱ دی ۹۹، ۲۲:۲۷پاسخ:
بسیار عالی
تشکر..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کتابچه جادویی

سلام. خوش آمدید
در این وبلاگ از تاریکی های ذهن گرفته تا زیبایی های دنیا و سرانجام عشق را مینویسم. زشت یا زیبا بودنش بپای تفسیر شما. ممنونم که نظرتون رو با من به اشتراک میذارین..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب