کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..
۰۳/۲/۷ _ ۱۲:۵۶

کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..

کتابچه جادویی

سلام،

خب بالاخره این بخش (زمین نو) رو شروع کردم به نوشتن که برای خودم از همه نوشته هام مهم تر هستش. توی قسمت موضوعات یه موضوع به همین نام قرار دادم و شاید توی سربرگ هم اضافش کنم چون خیلی برام مهمه و کلا هدف این وب دقیقا راه اندازی این بخش بوده.

اما چرا زمین نو!!؟ 

خب دوستان من عقیده دارم وارد عرصه جدیدی به روی زمین شدیم و دیگه مثل قبلنا نمیشه به زندگی نگاه کرد..باید آگاهی رو افزایش داد و عمیق شد برای درک معنای زندگی حقیقی. با دیدگاه ها و عقاید گذشته نتونستیم زندگی زیبایی رو بسازیم! کافیه یکم به جهان پیرامون خودمون نگاه کنیم. ما نسبت به طبیعت، حیوانات، زمین و حتی خودمون خیلی بی تفاوت شدیم و این دور شدن ها به معنای دور شدن از حقیقت وجودی و زندگی ما هستش. همه ما وظیفه داریم تا هدف وجودی خودمون رو کشف کنیم. در واقع ما همینطور الکی وارد زمین نشدیم که یک زندگی بکنیم و در نهایت به بهشت و جهنم بریم! نمیخوام فعلا وارد این بحث بشم، در ادامه حتما به این موضوع هم میپردازم. خودم اعتقاد دارم که هرچی خلاصه تر حرف بزنم و مطلب برسونم بهتره اما خیلی از دوستانم از این خصوصیت من خوششون نمیاد. خوشحال میشم نظرات شما هم در این باره بدونم.

زمین نو برای من خیلی باارزش هستش و تلاشم رو میکنم تا به بهترین شکل اونو ارائه بدم. امیدوارم که براتون مفید باشهangel

  • شکور

زمین نو

نظرات (۲)

۱۴ آبان ۹۹ ، ۲۳:۳۱

فکر میکنم موضوع مهم و جالبی را انتخاب کردید ،

یادم میاد شاید ده سال پیش شعری بلند بالا را در مورد زمین نوشتم ، اگر در دسترسم باشد شاید در وبلاگ انتشار دهم 

موفق باشید

شکور
۱۵ آبان ۹۹، ۱۱:۱۵پاسخ:
بسیار عالی، خیلی خوشحال میشم شعرتون رو بخونم دوست خوبم
لطف دارید. شما هم موفق باشید🍀
۱۴ آبان ۹۹ ، ۲۳:۱۲

منتظر نوشته هاتون هستم .

شکور
۱۵ آبان ۹۹، ۱۱:۱۱پاسخ:
لطف داری دوست خوبم🍀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کتابچه جادویی

سلام. خوش آمدید
در این وبلاگ از تاریکی های ذهن گرفته تا زیبایی های دنیا و سرانجام عشق را مینویسم. زشت یا زیبا بودنش بپای تفسیر شما. ممنونم که نظرتون رو با من به اشتراک میذارین..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب