کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..
۰۳/۱/۱۰ _ ۱۲:۳۴

کتابچه جادویی

برای دیدن نور باید با تاریکی روبرو شد..

کتابچه جادویی

جهانی پر از دروغ و حماقت، آه تعصب را فراموش کردم..انسان های نادان..

از اونجایی که خاطرم هست مدام جنگیدن را به من یاد دادند.. میبینی؟ هنوز هم صحبت از برتری و کشور من و تو و آنهاست..

خیلی وقته که ما به خواب فرو رفته ایم..جنگیدن رویای من و تو نیست.. ما از عشق زاده شدیم

من به دنبال ریشه و کشور و خاک نیستم.. من به دنبال عشق میگردم..چیزی که بیشتر از مرز و بوم بتواند ما را به یکدیگر وصل کند.

آهای مردم جهان این پیام من به شماست..پیامی محکم تر از  ریشه ها... صحبت من صحبت یکی شدنه همه ماهاست..

کسی هست که این پیام را درک کند؟

  • شکور

عشق

متن

نظرات (۱)

۱۰ مهر ۹۹ ، ۲۲:۵۱

همه ادما میدونن که زندگی با عشق قشنگ تره اما میل عجیبی هم به برتری و سلطه گری دارن . و انگار در جنگ بین خواسته ها دومی تونسته برنده شه و یک جهان پراز تعصب و حماقت رو بسازه .

شکور
۱۰ مهر ۹۹، ۲۳:۰۴پاسخ:
بله همین طوره..اصل وجودیه ما از نور(عشق) هستش..این حس برتری و تسلط ار نفس میاد..پیروی از نفس دنیایی پر از عذاب رو برای اغلب آدما رقم زده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کتابچه جادویی

سلام. خوش آمدید
در این وبلاگ از تاریکی های ذهن گرفته تا زیبایی های دنیا و سرانجام عشق را مینویسم. زشت یا زیبا بودنش بپای تفسیر شما. ممنونم که نظرتون رو با من به اشتراک میذارین..

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب